نواخته شدن زنگ شروع مدارس مریانج توسط شهردار و رئیس شورا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مریانج، آیین نواختن زنگ مدرسه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدایی شهید محمد قادری مریانج برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر شهردار مریانج، علیرضا چایانی رئیس شورای اسلامی شهر مریانج، سرگرد علی فریدی رئیس جدید پلیس راهور مریانج نیز حضور داشتند.

مهندس محسن معصوم علیزاده در آیین نواختن زنگ مدرسه با اشاره به شروع سال تحصیلی گفت: کسب علم و دانش مهترین رسالت شماست و مطمئن باشید مهم‌ترین پس انداز برای شما دانش‌‌آموزان توجه به کسب علم و دانش است و نباید از این موضوع غفلت کنیم و فرصت را از دست ندهید.

وی ادامه داد: دانش آموزان شهر مریانج از توانایی و هوش بالایی برخوردار هستند و کسب معدلهای بالا و راهیابی بسیاری از آنها به مدارس تیزهشان و امار قبولی در کنکور، گواهی بر این مدعاست.

شهردار مریانج با اشاره به مقارن شدن روز بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس دانش‌آموزان بیشترین حضور را در صحنه‌های جنگ داشتند و دانش آموزان زیادی در این مسیر به شهادت رسیدن و همه ما مکلف و موظفیم که با به مدرسه رفتند و درس خواندن، یاد و خاطره دانش آموزان را گرامی بداریم.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر مریانج نیز با بیان اینکه دانش آموزان ادامه دهنده راه شهدا هستند گفت: دانش آموزان آینده داران فردای کشور هستند و همانطور که شهدا در عرصه دفاع از اسلام  ایران جهاد کردند، دانشآموزان نیز باید در عرصه کسب علم و دانش نیز جهاد کنند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان دختر باید با حفظ حجاب خود نگذارند که آرمانهای شهدا نا تمام بماند و زیرا امروزه حجاب دختران ما کوبنده تر از هر سلاحی است.

همچنین در پایان این مراسم از دانش آموزانی که روز اول را با چادر به مدرسه آمده بودند به صورت ویژه تقدیر شد و سپس زنگ شروه مدرسه توسط شهردار مریانج نواخته شد.

انتهای پیام/

DSC00532 DSC00525 DSC00518 DSC00509 DSC00511

نوشته های مرتبط