مانور برف روبی در مریانج برگزار شد / پاکسازی معابر اصلی در ساعات اولیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهردار مریانج، شهرداری مریانج با برگزاری مانور برف روبی آمادگی خود را برای پاکسازی معابر به نمایش گذاشت.

هر ساله در آذر ماه و با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش برف در استان، دستگاه های خدمات رسان خود را برای انجام عملیات برف روبی معابر آماده می کننند که شهرداری مریانج نیز با برگزاری مانور برف روبی و استفاده از خودروهای مخصوص این کار، ظرفیت هایش را در این زمینه به نمایش گذاشت.

مدیر خدمات شهری شهرداری مریانج در حاشیه این مانور گفت: هر سال از ابتدای آذر تا پایان اسفندماه اکیپ های برف روبی  در شهر مریانج آماده ارائه خدمات هستند.

قدرت قادری از افزایش امکانات خدمات موتوری شهرداری در سال جاری خبر داد و بیان داشت: تجهیزات شامل چهار دستگاه خورور ماسه پاش، ۵ دستگاه خورو برف روب و ۲ دستگاه کامیون است.

وی ادامه داد: برف روبی در زمستان سال جاری با ۸ دستگاه خوروری برف روب  و با برنامه ریزی های صورت گرفته انجام می گیرد و امیدواریم در اولین بارش برف زمستانی در مریانج در ساعات اولیه معابر اصلی شهر را پاکسازی کنیم.

مدیر خدمات شهری شهرداری مریانج با اشاره به اینکه معابر در شهرها به سه دسته درجه یک، دو وسه تقسیم میشوند، بیان داشت: پس از پاکسازی معابر اصلی به ترتیب معابر درجه دو که خیابان هایی اتصال دهنده فرعی و اصلی هستند و معابر درجه سه معابر فرعی و کوچه‌ها مورد برف روبی قرار می گیرند.

وی اذعان داشت: در هنگام بارش برف شهروندان باید از تردد با ماشین های شخصی خود خودداری کرده  تا  میزان سوانح نیز در معابر به حداقل برسد.

وی که از پارک خورور ها در زمان بارش برف در معابر فرعی و اصلی شهر توسط مردم گلایه مند بود، بیان داشت: این کار تنها باعث کند شدن عملیات برف روبی می شود.

قادری خاطرنشان کرد: شهروندان با برف روبی معابر مقابل منازل خود یارای شهرداری باشند.

انتهای پیام/

 

DSC00383 DSC00386 DSC00389 DSC00393 DSC00399

نوشته های مرتبط