راه حل مشکلات در اقتصاد مقاومتی است نه جشم دوختن به دستان فرانسه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مریانج، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی بر زمین مانده است و دولت به دنبال برجام و پسابرجام است.

سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع مردم در مسجد جامع مریانج با اشاره به فتنه جدید غرب علیه انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن برای انتخابات پیش‌رو برنامه‌ریزی کرده است تا از داخل و بدنه کشور تیشه به ریشه انقلاب بزند.

وی ادامه داد: حتی اگر تیرشان در این انتخابات به سنگ بخورد، برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ نیز برنامه دارند، باید مردم آگاه باشند که دشمن مرحله به مرحله برنامه‌ریزی کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، جریان‎های حزبی را بازی قلمداد کرد و افزود: در حال حاضر دو جریان انقلابی و جریان غرب‌گرا رو در روی هم قرار دارند.

وی اضافه کرد: جریان انقلابی متشکل از افراد مؤمن و متعهد به نظام هستند که برای مقابله با جریان غرب‌گرا در حال تلاش هستند و مردم باید در انتخابات پیش‌رو این دو جریان را از هم تشخیص دهند.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: جریان انقلابی برای مقابله با نفوذ و فتنه دشمنان سه اصل مهم علم، اقتصاد و روحیه انقلابی را در دستور کار خود دارند.

وی با اشاره به موضوع علم، بیان کرد: جریان انقلابی در حوزه‌ها، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش به دنبال تربیت افرادی مانند شهید مفتح، شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید تهرانی‌مقدم، شهید احمدی‌روشن، شهید شهریاری و … هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: حوزه‌های علمیه باید افرادی مانند مقام معظم رهبری تربیت کنند تا بینش و آگاهی مردم را تقویت کنند.

وی یادآور شد: جریان انقلابی به دنبال استقلال علمی در کشور است؛ به طور مثال ما از نظر علم در جهان رتبه ۱۷ را داریم که با دستورات مقام معظم رهبری باید تا ۵۰ سال آینده به رتبه اول دنیا برسیم.

سردار ابوحمزه با دعوت مردم برای فرستادن فرزندانشان به حوزه‌ها علمیه، گفت: در کشور نزدیک به ۴ میلیون و ۵۰۰ دانشجو داریم، اما تنها صد هزار طلبه در حوزه‌های علمیه وجود دارد.

وی تأکید کرد: مردم فرزندان خود را برای ادامه تحصیل به حوزه‌ها بفرستند، چراکه اگر طلبه داشته باشیم کسی نمی‌تواند افکار جامعه را به سمت غرب سوق دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان هدف‌های اقتصادی جریان انقلاب، گفت: بهترین راهکار برای خارج شدن از این وضع بد اقتصادی اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی و مدیریت خواستند که متأسفانه به آن جامه عمل پوشانده نشد.

سردار ابوحمزه بیان کرد: سخنان مقام معظم رهبری بر زمین مانده و دولت به جای اقتصاد مقاومتی در کشور فرانسه به دنبال حل مشکلات اقتصادی است.

وی اضافه کرد: رهبری بارها تأکید کردند که «چشم به دستان دشمنان انقلاب ندوزیم، چراکه دشمن به دنبال دشمنی خودش است» اگر فرانسه راه حل مشکلات جوانان ایران بود که مشکلات جوانان خودش را حل می‌کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، برجام را بهانه خوبی برای عدم توجه به اقتصاد مقاومتی دانست و تأکید کرد: آقایان به دنبال برجام و پسابرجام هستند اما شرایط اقتصادی مردم همچنان خراب است، آیا نمی‌شود که این مشکلات حل شود؟ می‌شود اما نمی‌خواهند.

وی ادامه داد: دو سال و نیم از عمر دولت می‌گذرد، اما همچنان شرایط قبلی حاکم است و در این یک سال و نیم آینده هم کاری نمی‌شود انجام داد اگر به اقتصاد مقاومتی توجهی نشود.

photo_2016-02-08_10-07-05

سردار ابوحمزه تصریح کرد: مشکلات اقتصادی کشور تنها از طریق اقتصاد مقاومتی حل خواهد شد و باید در این راه کار و تلاش، معامله با خدا، درایت و تدبیر داشت.

وی روحیه انقلابی را هم مهم تلقی کرد و اظهار داشت: بعد از علم و اقتصاد باید روحیه انقلابی و جهادی را در مردم نهادینه کرد تا دیگر هیچ فتنه‌ای نتواند به سراغ انقلاب آید.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: غرب به دنبال فرستادن عوامل نفوذی خود به بدنه مجلس شورای اسلامی و خبرگان است که مردم باید هوشیار باشند.

وی اضافه کرد: مردم برای خنثی‌سازی این فتنه باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند و تحقیق کنند تا افراد صالح انتخاب شوند.

سردار ابوحمزه، اطاعت از ولایت فقیه را مهم تلقی کرد و بیان داشت: دشمنان اسلام به دنبال ضربه زدن به سیرت نظام هستند و سیرت نظام همان ولایت، ارزش‌ها و آرمان‌های آن است که دشمنان با آن مشکل دارند.

وی اظهار کرد: دشمن به دنبال جریان‌سازی علیه انتخابات است و در این راه مردم باید بصیرت پیدا کنند و حق و باطل را از هم تشخیص دهند.

 

 

نوشته های مرتبط