امام جمعه مریانج: مهندسی فرهنگ در شهر باید تدوین شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری مریانج، دکتر مصطفی رستمی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر با اشاره به موقعیت مریانج اظهار داشت: خوشبختانه بستر کارهای فرهنگی در شهر مریانج فراهم است و این شهر از پتانسیل بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: کارهای فرهنگی در شهر مریانج به حمداله بسیار وسیع و گسترده است اما باید در این راه همکاری و هماهنگی هایی صورت گیرد تا سیستم جامعه برای زیرساختهای فرهنگی تدوین شود.

امام جمعه مریانج تصریح کرد: باید یک مهندسی فرهنگ در شهر برای مناسبت های ملی و مذهبی در شهر رخ دهد تا به نوعی در تمامی مناسبت ها شاهد برگزاری یک رماسم خاص با آیین مربوط به آن باشیم.

وی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر باید پیشتاز این عمل باشند و شروع کننده اکثر این برنامه ها باشند. نباید مجموعه شهرداری منتظر برگزاری مناسبتی از سوی نهاد یا موسسه خاصی باشد، بلکه خودش باید پیش قراول برنامه ها باشد.

حجت السلام رستمی توجه به گسترش فضای مصلا را یکی از برنامه های مهم شهری عنوان کرد و افزود: یکی از موضوع های مهم مریانج بحث مصلاست و باید هر چه سریعتر فضای طراحی شده گسترش پیدا کند و این پروژه به مرحله آماده سازی برسد.

وی ادامه داد: در این راه مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر باید پررنگ تر باشد و پیگیر تمام امور مربوط به گسترش مصلا باشد.

امام جمعه مریانج خاطرنشان کرد: خوشبختانه شورا و شهرداری مریانج با همدلی به دنبال برطرف کردن مشکلات شهر هستند و این همدلی و هماهنگی و آسیب شناسی از مشکلات میتواند زمینه ساز شکوفایی فردای شهر باشد.

نوشته های مرتبط