اتمام عملیات آسفالت‌ریزی برخی معابر شهرک آفتاب

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مریانج، مدیر فنی عمرانی شهرداری مریانج از اتمام عملیات آسفالت‌ریزی برخی معابر شهرک آفتاب خبر داد.

مسعود علیمحمدی ادامه داد: در راستای بهسازی معابر سطح شهر، برخی معابر شهرک آفتاب با اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی ساماندهی شدند.

وی اهتمام این شهرداری برای رسیدگی به مشکلات شهرک آفتاب از ابتدای سالجاری تا کنون مثبت ارزیابی کرد و افزود: عملیات زیرسازی در تمامی عابر این شهرکت انجام و آسفالت‌ریزی نیز در خیابان‌های شهید نوریان‌منش، عقیل۱، سلمان، مقداد۱، یاسر۲، عمار اجرا شده است.

مدیر فنی عمرانیشهرداری مریانج با اشاره به اینکه شهرک آفتاب فاقد زیرساخت‌های لازم برای یک زندگی شهرنشینی بود، افزود: شهرداری مریانج با اجرای طرح‌های جهادی در این شهرک مانند جدولگذاری، پیاده‌روسازی، زیرسازی و آسفالت معابر، ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان در شهرک مذکور را موجب شده است.

علیمحمدی خدمت به مردم و ایجاد رضایتمندی بین شهروندان را افتخار مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: بهسازی و آسفالت معابر از اولویت های اصلی شهرداری می‌باشد که با هدف بهبود عبور و مرور عابرین، وسایل نقلیه، ارتقاء سطح بهداشت زندگی شهرنشینی و افزایش چشم اندازهای شهری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

DSC01360 DSC01362 DSC01364 DSC01361 DSC01365

نوشته های مرتبط